.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی خبر داد:
کلاهبردار 30 ميليارد ريالي در "قائم شهر" به دام افتاد
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.....

شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، از شناسايي و دستگيري کلاهبردار 30 ميليارد ريالي در پوشش شرکت جعلي پخش مواد غذايي خبر داد .

به گزارش شمال نیوز سرهنگ " محمدعلي اتباعي طبري " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي اعلام شکايت افرادي از استان هاي " مازندران، لرستان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي و تهران " مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي با نام جعلي "عباس" 48 ساله، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.

سرهنگ طبري تصريح کرد: با دريافت اين اطلاعات ،ماموران با انجام تحقيقات و استفاده از شگرد هاي خاص پليسي مرد کلاهبردار را در يکي از محلات شهر ساري شناسايي کردند.

وي خاطر نشان کرد : ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي مرجع قضائي اين فرد را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند و در نتيجه در عملياتي غافلگيرانه متهم را حين تردد با يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 در يکي از ميادين اصلي شهر دستگير کردند.

سرهنگ طبري اظهار داشت : متهم که با تاسيس شرکت جعلي و تهيه دفتر كار و ساخت مهر جعلي، شركتي به نام " نوين پخش " را تاسيس کرد با افتتاح حساب هاي جاري با نام جعلي اقدام به خريد اقلام و كالا در بازار کرده و با صدور چک هاي بلا محل، بيش از سه ميليارد تومان از بازاريان و کسبه کلاهبرداري کرده است.
وي افزود:متهم پس از دستگيري با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.